nedeľa 12. mája 2013

Introduction, alebo čo za indivíduum sa hlási o slovo.


     Ahoj. Som Ardwinna, alebo skrátene Dwinn. Tí, čo sledujú Južný kríž ma určite poznajú. Už dlho som uvažovala, že by som s niečím takýmto začala, len som sa k tomu akosi nikdy nedopracovala. Dlho som si aj kládla otázku, s čím by som sa vlastne chcela podeliť a samozrejme aj s kým. Ľudia sa samozrejme zväčša orientujú na svoje záľuby a „úchylky“, a inak to nebude ani v mojom prípade :D Prirodzene, BL tematika bude základ. Či už vo forme obrázkov (možno aj z vlastnej produkcie, hihihi), alebo príbehov, ktoré som v poslednej dobe začala písať (možno sa aj čítať budú dať), alebo skrátka, čo internet dá. A že tam je tohoooo. Prejaví sa aj moja fascinácia japonskou kuchyňou. Čo to som už skúšala aj doma, takže sa rada podelím aj o tieto svoje pokusy (možno to bude aj jedlé). No a v neposlednom rade, ako metalistka telom aj dušou, zabŕdnem aj do tejto oblasti.

     Milujem umenie akéhokoľvek druhu a milujem život. A keď mám niekedy depresiu, ktorá zhodou okolností nesúvisí s nedostatkom magnézia v mojom organizme, aj vtedy sa snažím z toho ťažiť to najlepšie, čo sa dá. Preto by som bola rada, keby boli moje príspevky naozaj pestré a vyjadrovali presne to, čo sa deje v mojej mysli a čo som práve zažila, či objavila, alebo čo ma pobavilo. Vo všeobecnosti mám taký malý problém, že čo si myslím, to aj poviem a v tomto duchu chcem viesť aj príspevky. Takže sa nedivte, keď si tu občas pofrflem, aj to treba :D Prvých pár príspevkov bude asi najskôr niečo, čo som už „postla“ aj inde, lebo to chcem mať aj tu. Tu som si vytvorila svoj malý kreatívny priestor, takže potrebujem to mať pokope.

     Internet je tak obrovský a ja nie som v tomto prostredí veľmi udomácnená, mnohým veciam sa len snažím porozumieť a je ešte viac vecí, ktorým nebudem rozumieť nikdy. Preto sa v ňom objavujem len tak sporadicky a on-line komunikácii sa len učím dôverovať. Dúfam však, že skôr či neskôr sa tu objavia nejaký ľudia, ktorým sa moje výlevy duše budú páčiť a rozvinie sa bohatá a kreatívna diskusia. Spoznať nových podobne zmýšľajúcich ľudí,  to mi ide asi najviac :D

     Ešte pár slov k názvu môjho blogu. Neznášam vymýšľať názvy, na čokoľvek! Človeka, ktorý vymyslel v e-mailoch kolónku ,predmet’, by som najradšej zaškrtila! Ja viem, názvy sú potrebné, ale keď raz nemám talent a ani nervy na ich vymýšľanie... Buď je to totálny mind blackout, alebo ma napadá len nejaká retardovina. Preto som si naozaj veľmi lámala hlavu, ako to tu pomenovať. Nakoniec som skončila pri „lucid arcane“. Lucid znamená žiarivý, jasný, a arcane znamená tajomstvo, ktoré pochopia len tí zainteresovaní. Je to môj skromný pokus o slovnú hračku, ale celkom sa mi to páči :D Kombinovať slová, ktoré majú vo svojej podstate opačný význam, za účelom vytvorenia názvu, je celkom zaujímavé, hihihi...

2 komentáre: