nedeľa 28. júla 2013

Free! - Iwatobi Swim Club: Kto nepozerá, nie je „in“ :D



Dúfam, že všetci poslušne sledujú :D

Mno. Ja obvykle nepozerám žiadne anime, ktoré nie je yaoi (alebo SA), ale tu som sa akosi nechala prevalcovať davom :D Aj keď... toto bude asi najyaoitovatejšie neyaoi anime doposiaľ (či?!). Už len kvôli tomu, že bez fujoshi faniniek, by asi nikdy nevzniklo, aspoň tak som sa dopočula, keďže sa ošiaľ začal ešte pred úvahami o serializácii a nové fanarty pribúdajú deň čo deň. Každopádne, o fanservice v ňom nie je núdze. Aj keď tu ide skôr o tie bicepsy, tricepsy, zadočky a iné chrumkavé časti tela :D No uvidíme, čo z toho nakoniec vzíde. Zatiaľ je to naozaj len o tom, čo plavky nezakryjú. Ale aj keby sa to zaradilo len do tých „moe“ sérii, nič to, pozerá sa na to pekne. Jediné, čo mi na tom tak trocha prekáža (okrem Harukovmu  autistickému nádychu) je Makoto. On je akýsi nemastný-neslaný. Nemá zatiaľ žiadnu vyhranenú osobnosť. Je to ten nenápadný dobrosrdečný kamarát, ktorý je vždy tam, kde ho treba, no nikto si ho vlastne nevšíma. Dúfam, že sa aspoň to časom zmení...


     


BTW, vedeli ste? Anime je vytvorené na podklade novely High Speed!, ktorej autorom je Kōji Ōji, (ハイスピード! Hai Supīdo!). O ilustráciu novely, ako aj o dizajn anime sa postaral(a?) Futoshi Nishiya.


2 komentáre:

  1. nechcem ti to tu zakontaminovat, ale nieco si opomenula... a je to aj shota! ;)
    http://noritenshi.tumblr.com/post/56973989433/free-iwatobi-swim-club-pixiv

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ňuňuňu...

      Takýmto mi to môzeš kontaminovať koľko chceš :D

      Odstrániť