piatok 28. júna 2013

Curry Rice (Vermont Curry)

Poznáte Ochikeron? Je fakt úžasná. Sledujem ju na FB aj na youtube. Jej varenie by sa dalo charakterizovať ako atristická moderná japonská kuchyňa. Pripravuje tradičné, ako aj západom šmrncnuté japonské jedlá, do ktorých vždy vnesie kúsok svojho umeleckého nadania :) Pred časom som vyskúšala jeden z jej receptov a bolo to veľmi veľmi chutné. No a takto to dopadlo :D Mala to byt mačka, ale vyzerá to skôr ako myš :D Mala som dať asi uši bližšie k sebe :D Každopádne bolo to mňaaamííí!!!



A koho by zaujímal recept:


6 komentárov:

  1. jej, no tak to sa ti podarilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kedze ma zaujali tvoje poviedky,v novej si mala moderny prvok a to geokesing:-) tak som si vcera presla vsetky tvoje prispevky. Aj ja milujem japonsku kuchynu. Pozrela som si aj to video o curry. Aku tu hotovu zmes koreniacu si pouzila, ked to tvoje curry vyzera ako na videu?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som veľmi veľmi rada, ze ta moje poviedky zaujali a dúfam, že aj to ostatné :) Japonská kuchyňa je niečo úžasné, a to ako dokážu urobiť aj z toho najobyčajnejšieho jedla priam umelecké dielo je takmer neuveriteľné. Myslím, že by sa dalo povedať, že estetika je ich druhým ja (teda v mnohých prípadoch :D). Použila som presne takú koreniacu zmes (teda ten bujón), ako aj tá holka vo videu. Ja som ju síce kupovala v Londýne, ale poväčšine ju dostať aj v Bratislave v Soul Plaza ázijských potravinách, ktoré patria Kórejcom. Pokiaľ nemáš bežný prístup k nášmu hlavnému mestu, poradiť ti nedokážem :( Inak, tá holka z videa robí skvelé recepty. Pravidelne ju sledujem a sťahujem si jej videjká :D
      A ešte ti pošepkám, že čoskoro pridám svoj typicky japonský kulinársky výtvor, na ktorom so pracovala 2 dni :D

      Odstrániť
    2. Kludne pridaj, co vytvoris, mozme sa inspirovat:-) o soul plaza som uz pocula, tak sa tam raz vyberiem:-)

      Odstrániť
    3. Treba sa tam vybrať, nájde sa u nich mnoho japonských ingrediencií :)

      Odstrániť