štvrtok 21. novembra 2013

Rilakkuma panda bento



Cez jeden nemenovaný e-shop som si pár mesiacov dozadu kúpila rozkošnučký Rilakkuma bento box.
 
Čo je bento dúfam nikomu vysvetľovať nemusím ;-)

Neskôr sme sa jeden len tak deň bavili s kamarátkou a keďže vie, že som si na FB vytvorila stránku – osobný blog, kde pridávam rôzne recepty, či už vlastné, alebo odkukané, oznámila mi, že by rada, keby som spravila ryžové pandičky. No a čo by som jej neulahodila :D Keď som sa už ale pre to odhodlala, tak som sa rozhodla, že spravím kompletné bento ako sa patrí :D

Uvažovala som nad tým asi týždeň, ako to spraviť a od počiatočného návrhu na papieri po posledné uložené zrnko ryže mi to trvalo dva dni (samozrejme nie celé, spať som za to spala :D )

Nuž posúďte sami, ale myslím, že na môj úplne prvý pokus sa mi to celkom podarilo. Aj moji dvaja japonský kolegovia ma pochválili :D




2 komentáre:

  1. Uzasne, obdivujem tvoju trpezlivost, to je aj skoda zjest:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teehee hee ďakujem :3

      Och... keby som mala toľko trpezlivosti so všetkým, ako s takýmito srandičkami, ale toto je pre mňa relax :)

      No a na to, koľko som sa s tým prplala bolo spapať to zaslúžená odmena :D

      Odstrániť